Наступні тези привернули мою увагу:
- компанії тратять величезні гроші на рекламу, але не вважають потрібним витрачати гроші на навчання працівників;
- чи задумувалися ви коли-небудь чому одні люди ведуть блоги, пишуть підкасти, виступають на різномнітних заходах, а інші тільки читають їх блоги, ну і деколи коментар пишуть. Часто причина в тому, що люди бояться бути осміяними. Вони живуть по принципу - менше вискакую, менше проблем. Це дуже погана практика. Адже будь-який досвід, навіть поганий, це досвід;
- ввжається, що вчити потрібно тільки те, що необхідне для роботи. Це може говорити про те, що людина більше нічим не цікавиться;
- «Самый проверенный вариант – быть мидлом, считаться сеньором, работать как джуниор» Александр Краковецкий;
- про головоломки на співбесідах: Причина банальна: сейчас в 90% случаев НЕТ надобности писать сложные алгоритмы, использовать структуры данных и т.д., а нужно всего лишь уметь работать с технологиями, фреймворками, движками, отдельными инструментами, что не требует большой смекалки. По этой же причине компаниям не нужно, чтобы все были «сеньорами», ведь 90% работы – банальная рутина.
- спробуйте хоча би раз написати проект "правильно". Після цього ви вже не зможете це робити якось по-іншому;
- існує просте правило, яке допомагає отримати кайф від роботи - усю складну і неприємну роботу потрібно робити спочатку
- "Когда ИТ-компании откажутся от получения прибыли, я соглашусь, что зарплата не должна быть главным мотиватором для их сотрудников. ...Не стоит удивляться, что сотрудники приходят "работать работу" и за это хотят "получать зарплату"
Книжку прочитати можна тут
Немає коментарів:
Дописати коментар